Drobečková navigace
- Úvodní stránka
- Všeobecné podmínky Bernard Clubu
Všeobecné podmínky Bernard Clubu
VŠEOBECNÉ PODMÍNKY A PRAVIDLA
VÁŽENÍ PŘÁTELÉ,
BERNARD CLUB JE NÁZEV PROGRAMU, KTERÝ SPOLEČNOST RODINNÝ PIVOVAR BERNARD A.S. (DÁLE JEN „PIVOVAR BERNARD“) NABÍZÍ VŠEM ZÁKAZNÍKŮM SÍTĚ ZNAČKOVÝCH PRODEJEN BERNARD (DÁLE JEN „ZNP“) V ČR. CÍLEM PROGRAMU JE ZVÝŠENÍ KVALITY V OBLASTI PRODEJE ZBOŽÍ A POSKYTOVÁNÍ SLUŽEB NA ZNP. NA ZÁKLADĚ PŘESNĚ DEFINOVANÉ VÝŠE OBRATU (NÁKUPŮ) SUDOVÉHO NEBO LAHVOVÉHO PIVA ZE SORTIMENTU PIVOVARU BERNARD, DOSAŽENÉ ZÁKAZNÍKEM ZA URČITÉ ČASOVÉ OBDOBÍ MÁ ZÁKAZNÍK, JE‑LI ČLENEM BERNARD CLUBU, MOŽNOST ZÍSKAT STANOVENOU SLEVU NA ODBĚR ZBOŽÍ A SLUŽEB DOSTUPNÝCH NA ZNP (DÁLE JEN „ZBOŽÍ A SLUŽBY“). PIVOVAR BERNARD TAK SVÝM ZÁKAZNÍKŮM, KTEŘÍ JSOU ČLENY BERNARD CLUBU, POSKYTUJE BONUS (TZV. OBRATOVÝ NATURÁLNÍ RABAT) VE FORMĚ ZBOŽÍ A SLUŽEB. PIVOVAR BERNARD JE OPRÁVNĚN K ÚČASTI NA PROGRAMU BERNARD CLUB PŘIZVAT PARTNERY.
ČLENSTVÍ V BERNARD CLUBU
Členství v BERNARD CLUBU vzniká registrací s obdržením zákaznické karty BC, kterou zletilý zákazník na základě své žádosti získá na kterékoliv ZNP při uskutečnění nákupu, splňuje‑li dále uvedené podmínky členství v BERNARD CLUBU. Pro získání zákaznické karty vyplní zákazník registrační formulář, kde uvede své jméno, příjmení, adresu nebo datum narození, email (bez uvedení emailové adresy není registrace možná) a podpis. Každý člen BERNARD CLUBU může vlastnit pouze jednu zákaznickou kartu. Zákaznickou kartu může člen využívat ihned po obdržení.
Obdržením zákaznické karty získává zákazník oprávnění využívat výhod členství v BERNARD CLUBU. Členství v BERNARD CLUBU je bezplatné. Členem BERNARD CLUBU se může stát jakákoliv fyzická osoba s trvalým nebo přechodným pobytem v České republice, která dovršila 18 let věku a souhlasí s podmínkami zakotvenými v těchto Všeobecných podmínkách a pravidlech BERNARD CLUBU a s našimi Zásadami ochrany osobních údajů a potvrzuje, že se s nimi seznámila.
Členství v BERNARD zaniká:
a) zrušením členství na žádost člena odevzdáním zákaznické karty,
b) smrtí člena,
c) vyloučením člena.
O vyloučení člena rozhoduje pivovar BERNARD, který je oprávněn vyloučit člena zejména, jestliže:
a) zneužil ochrannou známku pivovaru BERNARD nebo jiné osoby participující na projektu BERNARD CLUBU,
b) zneužil mechanismus a výhody BERNARD CLUBU.
Za zneužití mechanismu a výhod BERNARD CLUBU se považuje zejména:
- dosažení neoprávněného připsání bodů na účet člena BERNARD CLUBU, které nejsou kryté nákupem držitele zákaznické karty na ZNP v odpovídající výši;
- neautorizované použití cizí zákaznické karty,
- jakékoliv jiné jednání, kterým by došlo k získání neoprávněné výhody člena BERNARD CLUBU v rozporu s těmito Všeobecnými podmínkami a pravidly BERNARD CLUBU.
Dále je pivovar BERNARD oprávněn vyloučit člena, jestliže:
a) jako držitel zákaznické karty poskytl v přihlášce k registraci nesprávné informace;
b) jako držitel zákaznické karty zneužil ochranné známky BERNARD nebo ostatních participujících firem;
c) jako držitel zákaznické karty zneužil mechanismus a výhody BERNARD CLUBU;
d) jako držitel zákaznické karty nerealizoval žádný nákup s kartou po dobu delší než 1 rok.
Držitel zákaznické karty, jehož členství zaniklo, ztrácí bez náhrady nárok na získání zboží či služeb s využitím bodů nasbíraných na účtu člena BERNARD CLUBU a na všechny ostatní výhody plynoucí z členství v BERNARD CLUBU.
ZÁKAZNICKÁ KARTA BERNARD CLUBU
Zákaznická karta je pro účely připsání bodů za provedený nákup přenosná, tudíž ji pro tyto účely může při nákupu předložit každá osoba pověřená k tomu členem klubu – držitelem karty. Držitel karty nebo jím pověřená osoba se u pokladny identifikuje předložením své zákaznické karty. Zákaznická karta není kreditní ani platební kartou a je vlastnictvím pivovaru BERNARD. Zákaznická karta může být použita jen v souladu se Všeobecnými podmínkami a pravidly BERNARD CLUBU. Každý držitel zákaznické karty, člen BERNARD CLUBU, by měl ve vlastním zájmu bezodkladně osobně informovat personál ZNP o změně základních informací poskytovaných v přihlášce (změna jména, bydliště, kontaktního telefonního čísla apod.).
POSTUP SBÍRÁNÍ BODŮ
Zákaznickou kartu je nutné předložit personálu obsluhujícímu registrační pokladnu ZNP před úhradou realizovaného nákupu členem BERNARD CLUBU (pivovar BERNARD není zodpovědný za opožděné upozornění obsluhy pokladny o použití zákaznické karty). Množství bodů je přímo úměrné výši obratu uskutečněného členem BERNARD CLUBU při jednotlivých nákupech, a to v poměru (tzv. obratový koeficient), o kterém budou členové BERNARD CLUBU informováni na ZNP nebo v informačních materiálech BERNARD CLUBU. Pivovar BERNARD si vyhrazuje právo v případě potřeby vyloučit z BERNARD CLUBU jakékoliv zboží a/nebo služby. Členové BERNARD CLUBU budou o těchto omezeních informováni na ZNP.
Zákazníkovi budou body zaznamenávány na jeho účet při každém nákupu na ZNP – body budou připsány na účet hned po provedení transakce na ZNP.
Body nasbírané v daném kalendářním roce je nutno uplatnit nejpozději do konce ledna roku následujícího, jinak možnost jejich uplatnění a práva a nároky z nich plynoucí bez náhrady zanikají.
Aktuální bodový stav účtu bude uveden na účtence, kterou zákazník obdrží po zaplacení každého nákupu v ZNP. Aktuální bodový stav účtu člena BERNARD CLUBU je možné kdykoliv zjistit na ZNP po předložení zákaznické karty personálu obsluhujícímu pokladnu. Tento úkon není vázaný na nákup zboží nebo služeb.
Každé připsání bodů na účet člena BERNARD CLUBU musí být kryté nákupem držitele zákaznické karty na ZNP. Použití zákaznické karty k získání bodů je omezeno množstvím (počtem) užití tak, že body může člen klubu získat pouze v rámci prvých pěti nákupů v jednom kalendářním dni.
Body jsou načítány pouze za nákup lahvového nebo sudového piva ze sortimentu Pivovaru BERNARD.
VÝMĚNA BODŮ ZA ZBOŽÍ A SLUŽBY
O výměnu či uplatnění bodů v rámci nákupu zboží nebo služeb může požádat pouze člen BERNARD CLUBU na kterékoli ZNP při nákupu po předložení platné a aktivní zákaznické karty člena. Zboží a služby mají bodovou hodnotu stanovenou dle níže uvedeného přepočtu na jejich prodejní (pořizovací) cenu. Body není možné vyměnit za peněžní hotovost. Při výměně či uplatnění bodů v rámci nákupu zboží nebo služeb člen BERNARD CLUBU informuje obsluhu ZNP o svém požadavku. Obsluha ZNP odepíše odpovídající množství bodů z účtu člena BERNARD CLUBU oproti odpovídajícímu snížení ceny za nakupované zboží nebo služby. Držitel zákaznické karty je povinen si zkontrolovat převzaté zboží či službu přímo na ZNP. Pozdější reklamace nebudou uznány, s výjimkou skrytých vad zboží nebo služby, reklamovaných v zákonem stanovené odpovědnostní lhůtě. Poté bude postupováno v souladu s platnými právními předpisy.
Člen BERNARD CLUBU může obdržet na ZNP jen zboží či službu, které jsou aktuálně k dispozici na ZNP. Pivovar BERNARD si vyhrazuje právo kdykoliv a bez předchozího upozornění provést libovolné změny sortimentu nabízeného zboží či služeb v rámci libovolné ZNP.
Pro přepočet bodů při jejich uplatnění pro nákup zboží či služeb bude použit koeficient 5 bodů = 1 Kč.
Pokud při výměně či uplatnění bodů při nákupu zboží nebo služeb nepostačuje počet bodů na zákaznickém účtu na kompenzaci celé kupní ceny je zákazník povinen vzniklý rozdíl doplatit v penězích.
REKLAMACE A VRÁCENÍ ZBOŽÍ A SLUŽEB
Práva a nároky zákazníků (kupujících) z případných vad zboží či služeb nejsou uplatněním bodů nijak dotčena a řídí se bez dalšího platnou právní úpravou. Pro účely uplatnění těchto práv se cena zboží či služby zaplacená zákazníkem i v rozsahu její kompenzace prostřednictvím uplatněných bodů považuje za zaplacenou v penězích.
SLUŽBY ZÁKAZNICKÉHO CENTRA BERNARD CLUBU
Posláním Zákaznického centra BERNARD CLUBU je informovat emailovou formou popř. sms členy BERNARD CLUBU o následujících službách: akcích na prodejnách, poskytování informací o BERNARD CLUBU a ostatních službách sítě ZNP, řešení provozních problémů držitelů karet (ztráta nebo odcizení karty, poškození karty, reklamace zboží atd.), přijímání stížností, podnětů a připomínek členů BERNARD CLUBU. Adresa Zákaznického centra BERNARD CLUBU je k dispozici na ZNP nebo v materiálech BERNARD CLUBU.
ZTRÁTA A ODCIZENÍ ZÁKAZNICKÉ KARTY
Ztrátu nebo odcizení zákaznické karty je držitel karty povinen bezodkladně osobně oznámit na ZNP – personál zkontroluje údaje uložené v systému s občanským průkazem zákazníka. Člen BERNARD CLUBU poté obdrží bezodkladně novou zákaznickou kartu (při vystavení náhradní karty není nutné vyplnit novou přihlášku). Pivovar BERNARD neodpovídá za neautorizované použití zákaznické karty v důsledku zpožděného oznámení ztráty nebo odcizení zákaznické karty.
POŠKOZENÍ ZÁKAZNICKÉ KARTY
V případě poškození zákaznické karty člen BERNARD CLUBU přinese tuto kartu na ZNP, předá ji personálu ZNP, která mu ji bezodkladně vymění za novou zákaznickou kartu. Personál ZNP přepíše již získané body na novou zákaznickou kartu. V tomto případě nemá člen BERNARD CLUBU nárok na náhradu bodů za období bez zákaznické karty.
PŘÍPADY NEUZNÁNÍ BODŮ
Body nebudou držiteli uznány zejména v následujících případech:
a) body byly získány v rozporu s těmito Všeobecnými podmínkami a pravidly;
b) body byly získány z důvodu omylu nebo technické chyby systému;
c) body se vážou na transakci, která byla z jakéhokoli důvodu zrušena, nebo byla poskytnuta náhrada jiným způsobem.
OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
Pravidla, podmínky, práva a povinnosti vyplývající z Nařízení EU o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (GDPR) jsou podrobně uvedena na www.bernard.cz v sekci „ochrana osobních údajů“.
VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ
Členství v BERNARD CLUBU a všechna práva s tím spojená jsou nepřevoditelná a zanikají smrtí člena BERNARD CLUBU, a proto nemohou být předmětem dědického práva, nebo zanikají z důvodů uvedených v článku 2 těchto Všeobecných podmínek a pravidel BERNARD CLUBU. Body nepředstavují platební prostředek a slouží jen pro evidenci obratu dosaženého držitelem karty nebo pro držitele karty, proto jsou také nepřevoditelné a nejsou předmětem dědického práva.
Pivovar BERNARD si vyhrazuje právo měnit a upravovat Všeobecné podmínky, pravidla BERNARD CLUBU a zboží a služby. Pivovar BERNARD si vyhrazuje právo změny zejména obratového koeficientu, přepočtu, jakož i bodového hodnocení zboží a služeb. Pivovar BERNARD bude při těchto změnách zohledňovat zájem členů BERNARD CLUBU v maximální možné míře. Členové BERNARD CLUBU budou o těchto změnách informováni. Projekt BERNARD CLUBU připravil pivovar BERNARD s dlouhodobým záměrem. Pivovar BERNARD si však vyhrazuje právo ukončit program BERNARD CLUB. Datum ukončení činnosti BERNARD CLUBU se vyhlásí vývěskou na všech ZNP minimálně jeden kalendářní měsíc předem. Po tomto datu nebudou dále přidělovány body. Za body nasbírané do data ukončení činnosti BERNARD CLUBU bude možné získat bonus ve formě zboží a služeb v průběhu 60 dnů po tomto datu na ZNP. Realizace programu podle výše uvedených podmínek se bude uskutečňovat v souladu s interním předpisem pivovaru BERNARD. Jakékoli prezentace a vyhlášení ohledně BERNARD CLUBU je oprávněn poskytovat výlučně pivovar BERNARD, IČ 26031809, zapsán v Obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Českých Budějovicích, oddílu B, vložce 1179. Tyto Všeobecné podmínky a pravidla BERNARD CLUBU vydal pivovar BERNARD se sídlem 5. května č. 1, 396 01 Humpolec, okres Pelhřimov jako závazný předpis pro provozování BERNARD CLUBU výlučně v ČR a pro členy BERNARD CLUBU, jejichž zákaznické karty jsou registrovány a vydány v ČR.
Tyto Všeobecné podmínky a pravidla BERNARD clubu vstupují v platnost dnem
JAK BODY ZÍSKAT?
Body sbírejte takto:
1 bod: za každý zakoupený půllitr piva v sudu či v lahvi s korunkovým uzávěrem („zelená lahev“)
2 body: za každý zakoupený půllitr piva v lahvi s patentním uzávěrem („hnědá lahev“)
+5 bodů: prémie za nákup celé přepravky (20 půllitrů piv v lahvi s korunkovým uzávěrem nebo 11 půllitrů piv v lahvi s patentním uzávěrem)
Soubory ke stažení
- Všeobecné podmínky BERNARD CLUBU PDF (530,19 kB) Stáhnout